söndag 2 augusti 2009

The dark knight of saturday nights

Okej. Ni är rätt söta ändå. Men ni får bli bättre på att kommentera, faktiskt! (Limpan, ta inte åt dig. Du är bra som du är. Eller nej, helt super!)


Nu ska jag berätta om min gårdag. Riktigt riktigt roligt var det. Mina vänners vän Kajsa fyller år på måndag, men firades igår. Tanken var att vi skulle vara hemma hos henne och förfesta för att sedan gå ut någonstans. Det hon inte visste var att hennes vänner hade hyrt Vip-loungen på Clarion hotel, där man fick medta egen dricka (!) och att hon efter det skulle bli eskorterad till valfritt uteställe i en Hummerlimousin. Och det hon inte visste var helt enkelt så som det blev igår. Sedan, efter att ha klarat av F12, åkte vi tillbaka till hotellet och efterfestade till okänd tidpunkt. Och efter en helt magisk kväll väntade fortfarande det bästa av allt, frukostbuffén.

Så nu sitter jag här, i en ful grön manchesterfotölj hemma hos mig och betar av Gossip Girl avsnitt för att fly verkligheten, och huvudvärken.

Inga kommentarer: