onsdag 23 september 2009

Fb chatten, alltid lika underhållande

Klockan är 22.12. Jag och Lovisa ligger fortfarande i sängen. Mitt rum är nedsläckt så man slipper se smutsen. Vi är trötta, hon har jobbat och jag övningskört.

*plupp*

Kim skriver hej på facebooks chatt-funktion. Vi pratar lätt om vad som komma skall till helgen och om andra oväsentligheter. Lovisa utbrister med hundvalpsögon "Tyyyraa.... jag är hungrig!"

Tyra

nu skriker ungfan och vill ha käk

dags att kasta fram rattarna till'na


 Alltid lika uppskattad humor. Verkligen. Jag väntar fortfarande på att Kim ska skicka in oss båda på psyket, eller att han inte själv hamnade där efter vår gemensamma Norge-resa. 10 timmar dit och 10 timmar hem plus små resor där = sammanlagt 23 timmar tillsammans med oss i en bil. Han överlevde. Jag är förundrad.

Inga kommentarer: