tisdag 29 september 2009

WHAT TO DO FO?

Okej. Det känns som om jag står mellan två val i livet. Val ett består av att göra allting som jag borde göra: ta körkort, skaffa ett jobb, börja plugga så småningom för att slutligen få ett bra jobb. Sen så har vi också val två som består av att glömma allt som heter vett och sans och göra precis allt jag känner för. Vad känner jag för då? Ut och resa. Jag vill se världen på nytt. Känna sand mellan tårna, äta tropisk mat och känna tropisk lukt. Jag vill se nya kulturer och se nya synviklar. Och så vill jag skapa mitt underklädes-företag. Låta hela världens kvinnor känna sig sexiga i ett par undies made by me. Rädda världen från fula underkläder. Sen bli rik och rädda världen på riktigt. 

AAArgh. What to do? ? ?? ??? ?? ?? ???? 

1 kommentar:

Limpy sa...

Har du råd att göra det du vill så gör det du vill vettja. Det andra kan du ta tag i så småningom.