måndag 26 oktober 2009

Slump.

För kanske lite mindre än ett år sedan så var jag 18 år och på Laroy. Det var på den tiden man faktiskt uppskattade Laroy och var nöjd bara man kom in. Det var sen höst och en ovanligt bra höstdag. Jag var tillsammans med mina vänner och vi hade roligt som alltid, sen skulle de röka. Vi går ut på rökrutan och börjar prata med tre göteborgare, varav den allra snyggaste av dem börjar prata med mig. Ganska intensivt. Han frågar om jag vill ha någonting att dricka och bjuder mig på en cider. Stor händelse! Min allra första gång jag blev bjuden på någonting på krogen. Vi dansade lite, bytte nummer och hördes aldrig mer.

Tills idag. Såhär 1 år senare dimper det ner ett sms i min inkorg där det står "lever du? / andre gbg".

 Tja, inte är jag ju död.

Inga kommentarer: