onsdag 7 oktober 2009

Underground dog

Okej. Folk har frågat vart jag har tagit vägen. Jag kan ju säga såhär långt: Wii!
Tror det säger allt. Jag har varit en slav under Super Mario Galaxy och Zelda Twlilight Princess. Helt klart värt det. Men, idag har jag brutit mönstret och faktiskt gått ut. Jag började med att fika (efter att motvilligt ha avslutat en galax på SMG*), sen besökte jag Lovisas halv-nya jobb och vi stängde fiket med 3.5or i mörkret. Supermysigt! Rekommenderas starkt. Sen, hem till Hugo och then Spy Bar. Our beloved Spy. Dött på folk dock. Men vi lyckades ha kul ändå, trots att trött-marorna redan bitit mig. Nu, såhär efter Spy och Max så ska jag sova. Lite lagom slirig sådär (okej lite över lagom, men det ignorerar vi.) 

*Super Mario Galaxy

PUSS GODNATT HATTIFNATT!

Inga kommentarer: