torsdag 23 juli 2009

Ang. Poolbadandet

Det står på poolgrinden att man inte får bada efter 24:00. Något vi missade, eller "missade". Vi badade alltså efter 24:00. Typ tre timmar efter.
Idag satt det en lapp* på hisspegeln.

Såhär såg den ut:

"Hej.
Jag bor på midsommargränd 6, 3tr upp. Jag hade druckit 4st 2,8or och blev full, så då tog jag "en tjej som jag é på G med" till Poolen för att dricka lite Skumpa!  Sen var det någon idiot som sa åt oss att vara tysta så då skrek jag att jag hade semester!!! Ska man inte få ha kul på semestern eller? Sen lämnade jag skumpaflaskan för att göra den där torra grannen sur!"

Grannen, som skrivit detta, har antagligen satt upp en sådan här lapp i varje trapphus i byggnaden för att alla andra ska tro att det var min vän Minko som skrivit detta själv. (Detta är Minkos andra klagomålslapp, jag har varit med i bilden båda gångerna. Ajaj.)
*i A3-storlek, så affisch kanske är den rätta benämningen. 



Allvarligt. Man kan ju inte smyga undan att killen har humor.

2 kommentarer:

Skumpa snubben ;D sa...

haha Faaasheeen! Vilka idioter ;D HATA AGRA TRANNAR

Anonym sa...

Plåta den och lägg upp den på argalappen.se