måndag 13 juli 2009

Sweet Sunday

Sedan jag tog studenten har jag väl inte gjort mycket mer än bara festat, festat och festat. Men man måste väl få ha en sån del i sitt liv med? Det tycker jag. Den här helgen (-Fredag) har varit den första på riktigt länge som jag inte varit ute på, pga sjukdom. Fast, varje dag är ju helg för mig, och för alla andra arbetslösa med för den delen.

Min Sweet Sunday såg kortfattat ut såhär: Vaknar, möter bästaste skejtarn, äter gott på Noco vid Odenplan (där de för övrigt serverar American Pancakes, Yummy!), Tobias och hans vän Richard kikar förbi, vi tar bilden till svampen, köper biobiljetter på Rigoletto, går till ute och tar oss ett glas vin (dock inte jag) i väntan på bio, går och ser Brüno, åker hem till Tobias och tittar på Big Fish och sedan somnar jag.

Brüno å sin sida, var fan den sämsta skiten jag sett på riktigt länge. Den var Borat 2.0, överspelad och utan poäng. Missförstå mig inte, jag gillade Borat. Men visst, vissa skämt fick han till och gav publiken kindkramp av skratt. Men överlag var den bara helt värdelös. -2/5

Big Fish - allt jag kan säga är: se den! Underbar film. 3+/5


3 kommentarer:

Limpy sa...

I min värld var det söndag igår.

Skejt sa...

och vem har Tobbe lånat Big Fish av? just det, bästaste skejtarn. viktig poäng.

Tyra sa...

Hahaha! Ska ändras, omedelbart.