torsdag 23 juli 2009

GOTLANDBONANZA

Det är egentligen ingen idé att jag berättar om min gotlandsvecka dag för dag för er, för varje dag såg i princip likadan ut. Så för att göra det enkelt för både mig och er så sammanfattar jag veckan i en dag.

Jag vaknade, tog en dusch för att sedan ta bussen in till Visby. Bussen som antingen var super-tidig eller super-sen. Aldrig i tid.


Sedan satte vi oss på någon uteservering och beställde in brunch och ett glas vin/öl/cider.


Med undantag för Kallis.


Efter det åkte vi hem till vårt lilla grekhus och fräschade till oss för kvällens festligheter. Medan en var i duschen förade vi andra.


När alla var fräscha och fina bar det av in mot staden igen. Med samma super-tidiga eller super-sena buss.


Väl i Visby tog vi oss till våra vänner som bodde i en båt i hamnen och fortsatte att föra där..


..I väntan på att det skulle bli sent nog att gå till le krög.
Lite fullare, lite gladare, lite snyggare.


Efter krogen var det taxi hem för vissa, och bortamatch för vissa.
I bådera fallen var det att städa efter gårdagens bravadet som gällde.


Sedan var det igång igen och historien upprepade sig.


Vill tacka extra mycket för denna hyllningsbild till mig.
 Tack Markus. Tack Axel. Ni är underbara.

Inga kommentarer: