torsdag 23 juli 2009

Uppdatering . .

Av de senaste tre-fyra dagarna. Men jag har varit dålig på att ta med mig kameran. Så försök visualisera. 

Kortfattat har det sett ut såhär:

Måndag - Kommer hem från Gotland (07:30). Sover till fyra. Sitter hjärndöd framför datorn till åtta. Åker till Fredrik och har HP-marathon (Harry Potter marathon för er onördiga). Ser klart HP1 och halva HP2.

Tisdag - Vaknar. Ser klart andra halvan. Möter Fredrik i Solnagallerian på hans lunch. Möter Lovisa. Går på jobbintervju för ett bemanningsföretag. Åker hem. Tittar klart HP3. Åker till Minkos jobb för att promenera hem. Blir en cider under väntan på att Minko ska sluta. Sen en till. Och en till. Och en till. Taxi hem till honom med en flaska champange. Bada pool si sådär tre på morgonen. Duscha en timme. Få massage. Däcka.

Onsdag - Vakna. Ser på Shall we dance. Badar pool igen. Har stå-på-händer-i-vattnet tävling. Förlorar. Duschar. Åker till pappa. Hjälper pappa sätta upp hatthylla. Picknickar med pappa. Åker hem. Möter Robert. Sover.

Torsdag - Vakna. Luncha äcklig mat på Café Blåbär. Hemma. Och här är jag nu! Ska se vad kära Pärry har för sig idag, då det är flickebarnets födelsedag idag. 

Och hade hon inte läst min blogg (pärry, gör du?) hade jag frågat er om råd till present till henne.

Inga kommentarer: