torsdag 30 juli 2009

Jag gillar ärlighet

Men ibland kan man fråga sig om ärlighet kanske bara stjälper iställer för hjälper. Som i detta exempel:

Karl

Men Hej Tyra Simone

14:47Tyra

men hej hopp

14:48Karl

hur står det till med dig idag då? uttråkad kanske?

14:53Tyra

icke!

jag håller på att planera kvällen

självdå?

14:57Karl

jasså, låter trevligt.. jag försöker ragga sällskap till lägenhetsvisningar i em.. börjar komma långt ner på listan :)

15:02Tyra

HAHAHA

tack för din ärlighet i alla fall


Tror Karl här att oddsen ökar för att han säger att jag i princip är hans sistahandsval?!

4 kommentarer:

Limpy sa...

Be Karl skriva upp mig på listan också, jag kan komma sist, men jag vill gärna vara med.

Tyra sa...

Jag ska hälsa honom det, han blir nog glad!

Kalle Söderlund sa...

Trodde inte du hade några läsare faktiskt tyra men även jag har väl underskattat den mäktiga bloggosfären.. Limpan, med ditt intresse blir du veckans bubblare och går rakt förbi tyra till näst sista plats!

Limpy sa...

Vilken ära Karl.
Förlåt Tyra..