onsdag 10 juni 2009

Bloggat dåligt...

... FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEN!!!

FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!!!!!!!!!!!!!!
(notera alla utropstecken)

Efter flaket (där vi förövrigt hade 764 öl, go crazy!) var jag dyngsur och askalas. Åkte hem till macke älskling och sjöng för mig själv i tunnelbanan. Hemma hos Markus aka macke kommer Micke, markus pappa, fram till mig och säger:
"Tyra, vi tar hand om dig. Även om du är snorfull! In i duschen med dig så ska du få lite mat."
Jag älskar att känna mig hemma hos andra än mig själv. Bästa micke och jag skaka rumpor ihop sen.

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEN!!!

FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Tyra sa...

Vart är alla grattis? Bitches!