söndag 14 juni 2009

Ett skri för att lätta mitt hjärta

Det finns vissa saker som är lika för alla människor. Som att alla människor vill bli älskade (den som säger annat ljuger). Också att alla människor bär på hemligheter. Och det finns en hemlighet som är gemensam för alla, ingen slipper undan. Det är inte många som vågar dela med sig, och de som väl vågar de vågar bara berätta för de närmaste. Men man vet, man vet att ingen går utan den.

Som de flesta vet är hemligheter just hemligheter för att det skulle vara pinsamt, ledsamt eller helt förödande om det kom ut. Den här hemligheten är lika hemsk som vilken annan hemlighet som helst. Hemligheten, som jag nu talat om, är den där låten som du bara älskar men egentligen hatar att du älskar.




Min stora hemlighet är...







...






... Tommy Nilsson - Öppna din dörr!



Vilken är din? (Missa inte att man kan kommentera Anonymt!)

2 kommentarer:

Limpy sa...

Spice Girls - Mama. (Jag har ett önskemål om den här kommentarsrutan. Jag tycker att du ska göra om den till en sån dära pop-up så att man kan prenumerera på kommentarerna, det vore guld.)

Tyra sa...

Woha! ÅH. jag älskar det, önskemål!!! Fast jag vet inte riktigt hur man gör det du ber efter men jag ska be min guru Parisa om råd.

Några fler önskemål medan vi ändå är igång?