torsdag 25 juni 2009

Sjuk eller äntligen frisk?

Hjälp! Jag har fått en smäll i huvudet och är mig inte längre lik, för det slog mig idag att..
1. Jag varit ute fyra dagar i rad och haft alkoholen flödande kring mig, men har trots oddsen hållt på min 2-glasprincip! Ståndaktigt!
2. Var på Apoteket och köpte solkräm av styrka 30 för svindlande 135kr som jag numera använder mig av när jag solar lagom länge och inte längre kör på röd-hellre-än-vit-logiken.
3. Mitt godis var uppätet av min kära syster och hon erbjuder sig att köpa nytt godis. Klubbor eller dumle? frågade hon. Dumle, svarade jag. Tog en 2 sekunders funderare och sa sedan; Nej vet du vad? Skit i det! Hur sjukt?
4. Jag har börjat diska min egen disk. Frivilligt!

Så frågan är; Är detta ett busstreck från gud eller har jag faktsikt gått och blivit sk. duktig?! Är jag sjuk eller tillfrisknad?

Inga kommentarer: