tisdag 9 juni 2009

Fyllefan hemma klockan 2. TOO SOON!

Jag är full, ja. När jag skriver detta. Så jag kommer väl radera det imorgon, eller låta der vara kvar för att det är så kasst. Men det är skit det samma.
Jag har haft en alldeles underbar dag!!!


Min dag har bestått av att jag gör megafrulle till tha Jezz, så som hon ville ha det. Kände mig duktig som fixade allt alldeles själv. Hon älskar det och jag med, så gott! Sen går Jessi på le champangefrukost och jag la mig igen. Älskar sovmornar förresten. Fyllefan Jessica glömmer såklart lakanen till flaket i parken så jag måste springa runt och leta. Jag tror jag frågade varenda lodis i hela parken om de sett en ICA-påse med lakan i, ingen hade sett nåt. Men alla var väldigt hjälpsamma. Fixar flaket ändå. Åker med flaket. Blev blöt och jävligt äcklig och hade sjukt jävla roligt

Men. Skit i resten av dagen förresten. Middag shallalalala. Jag pajar hela kvällen, gissa hur? Jo jag äter så jävla mycket att jag får kramp och vill spy. Partypooper! Jag får ont i magen och kan inte shaka i min gorgeous klänning. Fetto-myran, thats meeee.

Går hem från det annars supershyssta stället som låg Inuti gallerian, var sugen på att smita förbi vakten in i gallerian.

Hemma, eller nästan hemma, så ser jag att korvmojen vid mig är i tusen bitar. Den finns inte längre, liksom, finito! Bara en fet hög, bara sådär. Borta!
Ska ta kort imorgon, såg rätt sjukt ut. Om jag kommer ihåg.

Och kära läsare (älskar att känna mig som en famous bloggare), du/ni ska veta hur mycket jag anstängt mig och skrivit om för att stava rätt så att ni förstår vad det står. Kärlek särlek / Fettish.

Inga kommentarer: