måndag 22 juni 2009

HELVITSKI

Fördelen med att ha en egen blogg är att jag kan skriva vad skjuttsingen jag vill. Det är asroligt ju! Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg om kottar, och så skulle jag tvinga mina vänner att behöva läsa det! Det är underbart! Sen att jag efter ett tag skulle bli utan både vänner och läsare är väl en annan femma.

Men jag tänkte dedikera detta inlägg till framtiden. För den börjar ju bli realitet nu ju, asläskigt! Om essattamente två månader, idag på dagen, så står jag själv. Med en trea. Utan inkomst. Så på två månader måste jag fixa både jobb och inneboende. Jobbet blir nog den svåra delen. Så känner du någon som kan fixa ett jobb åt mig så hör gärna av dig.
Jag är ganska söt, kan dansa salsa och hjular alldeles utmärkt. Har dock ryggproblem, men fokusera mest på att jag är söt.

4 kommentarer:

miriamgelotte sa...

Du är ju alltid välkommen tillbaka hjärtat ;)

Tyra sa...

Uuuaahaha!!! Tack älskling, det värmer. Men...

ÖVER MIN DÖDA KROPP!!!!

Limpy sa...

Vill du växla pengar? Det är ganska hjärndött, men det funkar. exchangefinans.se eller så jobbar man på Max bara för att äta burgare varje dag.

Tyra sa...

Hjärndött är bra!! Man tackar och bockar för förslaget!