söndag 14 juni 2009

Vilket jävla schiiitväder

Det har vart ett satans ös hela dan! Både på regnet och mig, regnet är mindre positivt dock. Men det gäller att tänka positivt, nu kommer sommaren bli jättegrön och härlig så det är bara att stå ut nån vecka till (för mer får det faktiskt inte regna!).

Jag var alldeles blöt när jag klev innanför dörren.
Idag har jag och pappa letat efter en säng till moi som jag önskat mig i studentpresent. En maffig en ska det va. Det blidde ingen säng men däremot kom jag hem med en del annat istället. Men fokus ska läggas på; jag shoppade med pappa och betalade allt själv!
Vuxenpoäng *katsching*

Jag köpte två x6 set med bestick från Gense, så nu slipper jag vara superstudentig med IKEA-bestick. De kostade 450kr kartongen och finns på basehome. Ett riktigt fynd! Köpa bestick:
Vuxenpoäng *katsching*.

Jag hittade även de här söta ljushållarna på Duka för 15kr/st (Ordinarie pris 29kr). Jag köpte fyra lila och tre blåa, varför jag valde att köpa de blåa i ett ojämt antal vet jag faktiskt inte. På Duka köpte jag även en Vinserveringskork för att inte spilla på duken.
Vuxenpoäng *katsching*.

Summerat: 3 Vuxenpoäng.
Resultat: Nybörjare. But still: vuxen

Inga kommentarer: