lördag 6 juni 2009

Just for fun

Ligger fortfarande utslagen i sängen och roar med saker som den här listan.
Jag har:
(x) snott den här listan
(x) rökt en cigarett/annat
(x) snusat
(x) varit full
( ) fått sparken
(x) bott utomlands
(x) slagit runt i kajak
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(x) legat med en medarbetare
( ) avfyrat ett vapen
( ) sett någon dö (på film? Ja)
(x) flugit
( ) kräkts i en garderob
(x) åkt pulka efter "barnaåren"
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) somnat i skolan eller på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) rört en valhaj
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
( ) kört av vägen
(x) ifrågasatt min hjärna
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) simmat vilse i havet
(x) sjungit karaoke
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) skrivit ett brev till tomten
( ) bytt oljefilter på bilen
(x) blåst bubblor
(x) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
(x) fastnat med tungan i metall
(x) stannat uppe hela natten
( ) pallat morötter
(x) legat på sjukhus
( ) brutit en arm
(x) fångat en humla (i munnen, inget jag rekommenderar.)
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva (typ, alla?)
(x) glömt någons namn
(x) dansat electric boogie på fyllan
( ) kraschat med en snöskoter
(x) druckit mjölk direkt ur förpackningen
(x) känt mig elak
(x) varit alldeles för snäll
( ) badat naken (i badkaret, om det räknas. haa)
(x) lyckats välta julgranen
( ) ändrat denna lista

F.Y.I.

2 kommentarer:

MiriamGelotte sa...

vilken medarbetare??? :O:O:O:O

Tyra sa...

hehe dream on that I will tell you baby!