söndag 7 juni 2009

Framtiden säkrad, skönt!

Studenten är nära nu. Jag känner det, fast jag förstår det inte..

När jag blir stor ska jag bli miljardär. Då vill jag inte ha någon flottig våning på Östermalm. Inte heller vill jag ha ett mansion ute på landet nånstans, tänk så ensamt. Jag har tänkt att köpa det där charmiga huset på den lilla ön. Förstå vad man skulle imponera!

För att planera framtiden tog jag och underbara Fredovicz en heldag med mat, fika och långpromenad på stan. (Han är killen du alltid drömt om, även fast du inte vet det själv.. än. Kan bokas på dejt vid intresse.)

Hittade en gammal räv i Gamla stan som inte njöt av vädret.

Och min blivande man. Ful, alltså ingen konkurrens, och så är han ett Troll = enorma rikedomar. Jag tycker det låter lovande.

2 kommentarer:

miriamgelotte sa...

leker du datedoctor eller ;)

Tyra sa...

Lätt! Intresserad?
Du missade något idag baby. Du missade verkligen något! Muhaäääää