söndag 14 juni 2009

Too much FYLLA

Studenttider är farliga! Vart hos Eva ikväll som jag nämde i tidigare inlägg. Det var Tequila-shots och skumpa att dricka, kötbullar med gurka på tandpetare (vilken grej liksom?), dumle och chips att äta. Alltså, kvällen var säkrad!


Trodde man.. Men icke! Slarv-Tyra glömmer självklart mobilen på bussjäveln. Jävla fan!

(Bilden är alltså tagen innan jag insåg att min mobil var borta och jag fortfarande var glad.) Så Nina!! Blondinen brevid mig, Jag skyller på dig eftersom det var dig jag skulle ringa för att du inte skulle missa bussen plus att det var du som bad mig ta av dina byxor vilket gjorde att jag la ifrån mig mobilen. Dumma, dumma dig!

1 kommentar:

Parisa sa...

Stackaaars. Jag försökte ju ringa dig igår på väg hem. Nu vet jag iaf varför du inte svarade.