onsdag 27 maj 2009

Billig humor

Hos doktorn idag, igen, då jag gör en superscan på hela mig. Har vid det här laget gått igenom de flesta tänkbara sjukdomar/anledningar till varför jag mår dåligt. Jag har kommit fram till allt från olika typer av cancer, nya okända sjukdomar och insekter som lever inuti mig. Allt resulterar i död.

Min doktor är för övrigt ca. 1.50 (max), asiat och heter Risberg i efternamn. Hehe.
Riset för att hon är asiat och så är hon inte längre än ett berg med ris. Det är här den billiga humorn kommer in.
.
.
Jag fick ge ifrån mig FEM hylsor med blod på labbet och jag riktigt kände hur blodet höll på att ta slut.
För att kompensera smärtan unnade jag mig två toast på donken, och efter dem kände jag mig mycket bättre.

Hann under väntetiden bli klar med min bildläxa.

Läxan var att rita en bild av "livstid på bänken".
Nu blev jag missnöjd. Den är inte alls lika snygg på datorn som i verkligheten. Men så är det ju med allt (läs: alltså jag med. blink blink.)

Inga kommentarer: