lördag 16 maj 2009

Friday night live

Kim hetsade så det blev att slänga på sig nåt, och det fort, för att sedan springa till tunnelbanan. Planen var att åka till Josefinas för att sedan möta upp Ariel vid Rådmansgatan 21.20.
Det blev Josefinas. Sedan blev det Stadion 21.50, då vi helt glömt bort vår långe*, väntandes vän.
Festen i Stadion hölls av Idrottshögskolans beachvolleyboll-tjejer och ölen kostade 20kr/st, lät lovande! Dock var jag mer nyfiken på idrottshögskolans pojkar...

* Ariel är 2.05m. Bäst att du ser upp.

Kvällen i bilder.

Start på Jofefinas och såhär härligt väder var det hela kvällen.
Jag stornjöt!


Kim poserar läcker och smäckert.

De här härliga tjejorna hittade oss och tack för det. De bjöd på härligt sällskap hela förmiddagen och det delades ut massvis med kloka ord.

Waste. Waste. Waste. Waste. 

Vi stötte på en körgosse (höger) på Östermalm som för övrigt sjunger ikväll. Vart? Minns ej.

Festen var väl sisådär till en början. Men inget ont som inte för något gott med sig, träffade gamla vännen Marie.

Och självklart missade jag inte det viktigaste på hela kvällen. He he.

Jag på g hem, resten ska festa vidare.
(Min vän Parisa har en fet poäng när hon påstår att man aldrig ska ställa upp på en bild efter två. Detta var väl i snaraste laget.)

Inga kommentarer: