måndag 18 maj 2009

Sommarens storsäljare

För några dagar sedan bakade jag och Jessica gudomligt goda kärleksmums som det dessutom blev en helt underbar mousseliknande smet av. Jessica kläckte den smarta idén att frysa in en liten klick som det kanske blev en god glass av. Det blev det inte. Det smakade bakpulver.

Tyras hjärna tänker.. Vad händer om man stoppar in smeten i micron? In en minut. Och vips! Där fanns nu ingen frusen smet, där fanns en muffin!

Hur coolt är inte det?
"Micro muffin - mikrosnabbt nybakta muffins utan disk"

3 kommentarer:

Parisa sa...

FYFAN vad gott. Jag tänker äta ketchup nu bara för att få i mig lite socker.

Tyra sa...

Nu har jag skrivit om den här meningen runt 7 gånger och tar hela tiden bort den på grund av mina sjuka kvällshumor som kommer fram. Ta flaskan över huvudet och gapa! Funkar bäst så.

Go'natt! / En mycket trött Tyra som har prov imorgon som hon inte pluggat till.

Blajkel sa...

GENI!