måndag 18 maj 2009

Gamla Filmstaden och Fresco

Idag mötte jag Kimpa (aka Kim West) och Davidcafé Fresco bakom Sturegallerian där de två pojkarna var i full fart med att planera framtiden.
Efter erövringsstrategier åkte jag och Kim hem till honom så att jag kunde kontrollera att bröderna Westerlundh höll det fint. Det gjorde de självklart inte...

... De hade inte en enda krydda.
Så mamma Tyra köpte det viktigaste till dem; Salt, Grillkrydda, Cayennepeppar, Svartpeppar och Paprikakrydda.

... De hade inga tavlor på väggarna så jag satte upp dessa (i princip helt själv!). Tänk er ett väggljus där mellan dem. Superfint! Men här ska det snart sitta en TV istället.

... De här tavlorna satte Kim upp själv.
Kims ögonmått är väl inget att skryta om precis.

Summerat var detta en väldigt härlig dag. Lagade även mat åt krypet (Kim) men han var kinkig och tyckte det var för starkt så han gjorde macka med leverpastej istället. Fatta förolämpningen!

3 kommentarer:

Smurfen sa...

KRYDDIGT VÄRRE!!!!

Emma sa...

E kim din pojkvän?? :)

Tyra sa...

Smurfen
Ja, i alla fall om du syftar på första bilden. (Haha! Du får ursäkta min trött-humor)

Emma
Nej, det är han inte. Tänk om man hade sån tur va!