tisdag 19 maj 2009

Summerlovin' it happens so fast..

Alla vet vad det innebär att vara duktig i skolan. Man pluggar mycket. Jag pluggar jättemycket. För när jag säger pluggar så menar jag "pluggar". Och att "plugga" är samma sak som att slösurfa och chatta på msn. Och det mina vänner, är jag väldigt duktig på.

Men.. jag känner någon som är duktigare än mig. Förut pluggade han varje dag. Sedan hände det, han steg en level! Så nu jobbar han. Och när han menar jobbar så menar han "jobbar". Och att "jobba" är samma sak som att slösurfa och chatta på msn. Likheten är slående, kan vissa tycka. För vi som vet bättre betyder "jobba" slösurfa och chatta på msn på level hard. Tobbe, min vän, han har slagit sista bossen.

Ps. Han hjälpte mig att hitta min kärlek, Bjarne. Ds.

Vi ska gifta oss i sommar. Bjarne och jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

det krävs många år av hårt arbete och 100-tusentals kronor i studieskulder för att varva Internet. /Toby