torsdag 21 maj 2009

Bubbel till dubbel födelsedag

Okej. Jag har inget val, jag måste gå upp. Det är två fina människor som fyller år idag, bästa mamma och Robin. Så jag borde väl ta min ända och fixa lite jordgubbsfrulle till mamma. Hon ska få ett jättefint halsband gjort av små lila pärlor av mig, hoppas på att hon kommer älska det men det tror jag hon kommer göra!

Igår, var jag på Markus skiva som hölls på Metro i Skanstull. Riktigt shysst ställe jag aldrig ens hört talats om förut.
Temat var "Oj, jag kom precis från..."

Men..



Nu kommer jag göra er besvikna....




... Det blev ingen bajskorv!
(i brist på bruna kläder)


FÖRLÅT!

Istället matchade jag och Lovisa och kom precis från Catwalken.
Lovisa gick för Chanel och jag för Mulberry.


Här har vi Adam ner till vänster. Han kom precis från Rejvet.
Lovisa, unknown och Joel. Joel kom precis från Paris(a? hehe).

Carro kom direkt från Barnkalaset och Tilde kom från en dansföreställning, på riktigt.

Rebecca och Lovisa

Fick ingen bild på Macke men vill tillägga att han kom ut ur garderoben och var totally fabolous!

"Jag vandrar hemmåt, sjukt bra väder' hoppas du hade månske kul!" Sms från Mackis kl. 07:02.



Måste tipsa om det vita vinet jag och lovis förade på som var riktigt gott, det heter Petite Chablis från Jean Marc Brocard och finns att hitta på systembolaget för ca. 100 kr.

Pappa vet alltid bäst.

Inga kommentarer: