tisdag 12 maj 2009

I-landsproblem

Känner mig helt slut. Står i köket med ånga i ansiktet medan jag rör runt i pastan. Mycket salt ska det va, sen en klick smör. Matkärlek!

Tänkte först skapa en matblogg faktiskt, sedan insåg jag att det enda jag skulle kunna blogga om är pasta i olika varianter. Pasta med ketchup, Pasta med smör och ketchup, Pasta med köttfärssås.. Ja ni fattar grejen.

Hängt med pappa i kungens kurva hela dagen. Lämnade in mobilen hos Elgiganten och får tillbaka den om tre långa veckor och så passade vi på att köpa en mobil till min kära bror i födelsedagspresent. Jag törs skriva det bara för jag tror inte han känner till bloggen.
Pappa fick ångest för att han tyckte den var för billig. Där kan vi verkligen snacka om att I-landsproblem!

Jag köpte ett par enligt mig mycket snygga solglasögon. Men eftersom jag har en gammal nokia nu med infraröd(!) så får jag inte över några bilder till datorn. Vi får vänta tills min mobil är tillbaka.. trreeeee vveecckkkooorrrr.....

Inga kommentarer: